Merhaba bugün yeni mouse aldım logitech g300, lakin şu cs go makro rapid fire olaylarını yapamadım, videolardanda pek anlamadım.
Şu profiller kısmından dışarı aktar yapıp xml dosyasını bana verebilecek biri varmı acaba