Serfiraz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam gerçekten hiç kullanamaz mıyım? Sabırlı olup siteme içerik bile ekleyemez miyim ?

Hatima net alsam o şekil daha masraflı oluyor

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:01:17 -->-> Daha önceki mesaj 19:00:23 --







Hocam gerçekten hiç kullanamaz mıyım? Sabırlı olup siteme içerik bile ekleyemez miyim ?

Tavsiye edebileceğiniz bir cihaz, tarife varmı?

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:02:25 -->-> Daha önceki mesaj 19:01:17 --





Hocam superonline kablosuz mu? Tam olarak nasıl birsey hocam?

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:02:59 -->-> Daha önceki mesaj 19:02:25 --







Hocam superonline kablosuz mudur?


Yalın olarak kullanıyorum vdsl eve hat cektiler


Sent from my iPhone using Tapatalk