Hocam gerçekten hiç kullanamaz mıyım? Sabırlı olup siteme içerik bile ekleyemez miyim

?
Hatima net alsam o şekil daha masraflı oluyor

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:01:17 -->-> Daha önceki mesaj 19:00:23 --
Hocam gerçekten hiç kullanamaz mıyım? Sabırlı olup siteme içerik bile ekleyemez miyim

?
Tavsiye edebileceğiniz bir cihaz, tarife varmı?
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:02:25 -->-> Daha önceki mesaj 19:01:17 --
Hocam superonline kablosuz mu? Tam olarak nasıl birsey hocam?
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:02:59 -->-> Daha önceki mesaj 19:02:25 --
Hocam superonline kablosuz mudur?
Yalın olarak kullanıyorum vdsl eve hat cektiler
Sent from my iPhone using Tapatalk