Serfiraz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam gerçekten hiç kullanamaz mıyım? Sabırlı olup siteme içerik bile ekleyemez miyim ?
Hatima net alsam o şekil daha masraflı oluyor

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:01:17 -->-> Daha önceki mesaj 19:00:23 --




Hocam gerçekten hiç kullanamaz mıyım? Sabırlı olup siteme içerik bile ekleyemez miyim ?
Tavsiye edebileceğiniz bir cihaz, tarife varmı?

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:02:25 -->-> Daha önceki mesaj 19:01:17 --



Hocam superonline kablosuz mu? Tam olarak nasıl birsey hocam?

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:02:59 -->-> Daha önceki mesaj 19:02:25 --




Hocam superonline kablosuz mudur?
Valla sabır taşı olsan çatlarsın öyle söyleyeyim. Turkcelli önermemin sebebi diğerlerinden pahalıdır ama hizmeti daha iyidir. Mobil paket üzerinden gitmen daha avantajlı yada vınn + mobil kullabilirsin. Yurt veya çevrede wireless yok mu?

Tapatalk ile yazıyorum, Türkçe karakter hataları olabilir...