Valletta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
günaydın

şairin burda anlatmak istediği nedir acaba
Reisim Şair google ile anlatmak zor ama benim durumu biraz anlatmak isterim.

09.09.16 tarihinde sitem Manual Spam'a düştü 1.sıradaki indexlerim 7.ve 10.sayfalara geriledi, 404 sorunu zannetmemize ve gerekli etiketleri silip yerine 404 to 301 (Anasayfa'ya yönlendirdik) Buda kötü bir durummuş ama acemilik diyelim, Sonrasında "Yeniden inceleme talebi" gönderdik. İncelendi ama gelen cevap içimizi karartırcasına "xxx.com web sitesi için yeniden değerlendirme isteği reddedildi"Bizde "Ulan yoksa konulardan mı?" diyerek gerekli olmayan konuları sildik ve tekrardan "yeniden değerlendirme" talebinde bulunduk bu sefer tarihimiz 14.09.2016, Bizde bugüne kadar sıralamada sitemizi görememe üzüntüsü vardı biraz önce 07:00 sularında uyandım bir baktım sitem eski bulunduğu konumdan daha iyi yerlerde ve alt sayfaları ile indexlenmiş bir heyecan girdim Webmaster TOOLS'a baktım bir bildirim gelmemiş ama indexler yerine gelmiş.. sormak istedim size