Konu
Bu da benim hobim ne yapalım...
16-09-2016, 18:24:51
#49
RauL
Sizdeki dert güzelmiş. bendede aynı dert var lakin ben kendimi aşıyorum konuya dalıyorum 5 6 kere bu sebepden banlandım halanda kaşıntım sürüyor bir haksızlık görünce dayanamıyorum.