GoogleChrome adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
en sevdiğim şeylerden birisi forumdaki şikayet konularını ve ban cezası sorunlarını okumak... ciddi söylüyorum bazen o kadar dalıyorum ki konulara, hiç üşenmeden gidip çekirdek falan alıyorum uzun uzun okuyorum hepsini. neden bilmiyorum ama çok heyecanlı geliyor bana..............
Aynısı bende de var bizler toplum olarak magazinsel boyuta eğilimliyiz

Bazen sırf r10 a iki şikayet okuyayim diye giriyorum