Eğitiminizi verecek kişiyim

Eğitimden sorumlu bakan gibi

Güzel yer, sıkıntı yok. Ben oradayım, az kaldı bitmesine. Uzm.Çvş olarak göreve başlayacağım.
Eğitim çavuşusunuz yani. Anladım. İnşallah olursunuz ya. Giden bazı arkadaşlar kolay yer sıkıntı çekmezsin diyorlar. Bu arada bayağı da okuyan çıktı konuyu