constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eyvallah hocam. Bu arada yeni mi gidiyorsunuz yoksa şu anda orada mısınız?
Eğitiminizi verecek kişiyim Eğitimden sorumlu bakan gibi Güzel yer, sıkıntı yok. Ben oradayım, az kaldı bitmesine. Uzm.Çvş olarak göreve başlayacağım.