Hayırlı olsun, bende oradayım. :P İstediğini götür, ancak acemi birliğinde giyemezsin. Devletin verdiği eşofmanları giymek zorundasın. Usta birliğinde istediğini giyersin kimse bir şey demez.
Eyvallah hocam. Bu arada yeni mi gidiyorsunuz yoksa şu anda orada mısınız?