constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kısmetse 25 Eylül de Konya KBRN de askerlik görevimi yapmak için teslim olacağım.

Merak ettiğim bir şey var. Askerde eşofman takımı veriyorlarmış ama ben cılız bir şey oldum için bol şeyler üstümde emanet gibi duruyor. Resmen içine ekmişler gibi duruyor Verecekleri eşofman yerine slim fit nike eşofmanımı götürsem çarparlar mı

Orada çok hırsızlık olmuyormuş. Arkadaşlar öyle diyor ama yine de merak ettim.
Hayırlı olsun, bende oradayım. :P İstediğini götür, ancak acemi birliğinde giyemezsin. Devletin verdiği eşofmanları giymek zorundasın. Usta birliğinde istediğini giyersin kimse bir şey demez.