Yeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2-4,4-6 nöbet hangi birlikte var arkadaşlar Vallahi ilk kez duydum. Benim bildiğim hep tek sayılar olur. 1-3,3-5 gibi.
KOBRA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Jandarma birlikleri genel de çift sayılar da nöbet tutar üstad.
Aynen böyle sanırım. Ben de jandarmaydım ve karakoldaydım. Çiftti bizde. Karşımızda karacı bölük vardı. Onlar 3-5 tutuyordu. Bız 2-4.