Şu konuyu açmış olmanız bile içinideki vicdanın göstergesi. Korkmayın, iyilik yapın başkalarına yardım edin. Yumuşak huylu vicdan sahibi insanların özelliğidir bu, sinek öldürürken bile ölmeden de çözebilirim mantığı. Yaptığınız doğru velevki o adam telefon yerine bir başkasının çocuğunu kaçırıyor olsa bu sıkıntıyı yaşarmıydınız ? Böyle düşünün bir başkasının canı namusunu koruyacak insan sayısı gün geçtikçe azalıyor..

Bir kıssa , Vakti zamanında adamın birisi çölde yolculuk yaparken uyumak üzere yattığında atını bağlamadığı için atı çöl içerisinde kaçmış zorla tutup getirdikten sonra benim canım yandı başka birisi buraya geldiğinde canı yanmasın diyerek gelen insanların atları kaçmasın bağlayabilsinler diyerek oraya bir kazık çakar ve atını bağlar. Oradan ayrılır.

Başka biriside oradan geçerken o adamın çaktığı kazığa takılır düşer buradan geçen bir insan takılıp düşmesin diye kazığı söker atar...

Önemli olan niyet içinizi temiz tutun Allah salih amellerin karşılığını en iyi verendir.