İstanbula hiç gitmedim, gitmeyide düşünmüyorum herkes çok kalabalık olduğundan yakınıyor Adanada yaşıyorum burasi bile kalabalik geliyor sizin careniz Karadenize taşınmak ilk fırsatta Trabzona atacağım kendimi

Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi