İstanbula hiç gitmedim, gitmeyide düşünmüyorum herkes çok kalabalık olduğundan yakınıyor Adanada yaşıyorum burasi bile kalabalik geliyor sizin careniz Karadenize taşınmak ilk fırsatta Trabzona atacağım kendimi
Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi