Eğer dediğiniz gibi 3 defa bilerek yanlış girip sonrada kimlik fotokopisi vs onaylatırsanız konuya da yazarsanız sevinirim. 2 ayı geçti hala pin gelmedi. 2.başvuruyu yaptım bir hafta önce ondanda ses yok. Dediğiniz yöntemi uygulamak mantıklı.
3. pinide isteyince kimlik onay kısmı açılıyor diye biiyorum yanlış pin girmek bana göre adsenseyi riske atmak demektir.