Apartman dairelerinde oturanların özel hayatı oldugunu düşünmüyorum şahsen.
Tek başımada kaldım gece 2-3 gibi üst kattan sesler geliyor kardeşim tamam ne yapıyorsan yapta beni rahatsız etme aç müziği biraz sesi bastırsın.
sabah ta yan taraftaki ablanın sesleri kocasına bağrıyor sabahın köründe ayaktasın.
En iyisi şehir dışında yaşamak ki ben öyle yapıyorum şehre 30 dk mesafede.
sizin meseleye gelecek olursak aile ortamlarında böyle durumlar can sıkıcıdır insan çocuğunun olduğu yerde böyle olaylara hoşgörüyle bakamaz. kim ne yapıyorsa yapsın lakin edepsizlik etmesin milleti rahatsız etmesin.