Arkadaşlar biraz geç olmuş diyeceksiniz ama bu nasıl bir saçmalıktır.

Adsense Hesabım "29 Mart 2016 19:08" bu tarih ve saatte onaylandı ve tek bir tık almadan "30 Mart 2016 08:23" kapatıldı ve geçersiz etkinlik deniliyor.

Bana gelen mailde şu paragraf var
"AdSense hesabınızda geçersiz etkinlik saptanmış ve hesabınız devre dışı bırakılmıştır."

Ve itiraz edince gelen mailde
Hesabınızın geçersiz etkinlik nedeniyle devre dışı bırakılmadığını tespit ettik. Bu nedenle, isteğinize istinaden başka bir işlem yapmamız mümkün değildir.

Adamlar resmen geçersiz etkinlik nedeniyle devre dışı bırakılmadı diyor ama bani da açamayız diyorlar bu nasıl bir iştir ben çözemedim 3 kez itiraz ettim otomatik bir mail 5dk içinde geri geliyor kafayı sıyıracam böyle bir saçmalık olabilir mi ya?