Mobil den girdiğim zaman gördüğüm 300x250 reklamı anasayfada sabitlemissiniz buda kural ihlali. 2.ihlal ise mobilde ekranın üstüne 300x250 reklam yerleştirmek yasak bunun yerine 300x100 boyutunu kullanın


Sent from my iPhone using Tapatalk