istanbulda işe geç kaldın korkun yoktur ne güzel düşünsene o trafikte bırak işe gitmeye biz şehirden çıkamadık inanın istanbul girince şöyle bir depresyona giriyor insan ya çıkamazsak ya trafik olursa ya kavşağı kaçırır arabaların geçemesini beklersek ya ışıklarda akın akın suriyeliler saldırırsa