eğer imzaladıysa alır neticede senedin olduğu sayfada herhangi birşey yazmaz iş sözleşmesi ile alakası olduğuda yazmaz bildiğimiz senettir. benden borç aldı der vs. vs. o paradan icralık yapar.
benim bi ara çalıştığım iş yerinden zam istemiştim yapmadı bende işi bırakacağımı söylediğimde biraz tartıştık zam %70 civarlarındaydı. döndü dolaştı çıkarcam işten dedi vs. derken patron odasına çağırdı dedi 1 yıllık sözleşme yaparsak istediğin zammı yaparım dedi
sonra tamam dedim derkene 2 sayfa sözleşme ve 1 sayfa boş senet koydu yani istediği gibi doldurabilecek hem senedi hem üstünü sonra 1 dakka deyip avukat arkadaşı aradım ve sakın dedi imzalama alır neticede adalet sisteminide biliyorsunuz ilgilenmiyor ne yazıyorsa o yani arkadaşınıza şimdiden geçmiş olsun 10.000 doları ödemektense 500-1000 tl ye bi hırsızla anlaşıp iş yerini soydurup senedi ele geçirmek daha mantıklı