2011 v1 ile v2 aynı soket ve çipset de sorunsuz çalışıyor diye biliyorum. Yanılıyor muyum yoksa?
İnanın hiç bilmiyorum, donanım bilgim sıfır. Suan ki Blade sunucumuzda E5-2630V2 işlemci kullanıyoruz. Bu kullandığım işlemci yol gösterirse bunun üzerinden gidebiliriz.
Ama bana söylenen V2 olması gerekmektedir dendiği.