Mhteke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gerçekten "Hukuk Bilen Arkadaş Yardım İhtiyaç Var" kategorisine giriyorsunuz ve çok yardımcı olmuşsunuz.
Hiç başkasının işinde çalıştınız mı? Asgari ücretle geçinen insanın durumuna hiç düştünüz mü? Hemen işe başlamak için can atan birinin vede ilk işiyse böyle bir duruma düşmesine pek şaşırılmamalı.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:24:34 -->-> Daha önceki mesaj 22:19:12 --



Hocam arkadaşınız hangi işte çalışıyor? Kuyumculuk vs. bir işse boş senet karşı taraf için mantıklı gelebiliyor. isterseniz bana özelden detaylı dönüş yapınız, bende hukuk öğrencisiyim ve tanıdığım tecrübeli avukatlara danışıp yardımcı olmaya çalışırım
Evet, asgari maaslada calistim, yoklukta gordum.