InFlames adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar x bir yerde çalışan arkadaşımız var bu arkadaş çalıştığı özel sektör iş yerinde 4 sayfalık bir sözleşme ve 1 sayfa boş senet imza atmış iş yerindende eğer işten ayrılırsanız 10 bin $ tazminat açarım demişler sizçe çalışan böyle bir para ödermi asgari üçlerte çalışıyor. böyle bir para kazanma sanatı var mı bilginiz lütfennn
Hocam valla yoksa bile arkadasinizda alsinlar 10.000$ida ders olsun. Ona hersey mubah. Yil olmus 2016, hala bos senet imzaliyorlar.