50tl reklama oluyormus galiba hocam en iyisi o
Benim hesabımdan çalıştığım bilet firması için yüzlerce liralık reklam geçti aylarca bekledim gelmedi o dönem kimseye vermiyorlardı hatta buradan bir hanımefendi yardımcı olmaya çalıştı o da başaramadı sonrasında süpriz bir durum yaşadım