2-3 gündür böyle. Reklam kodumu siteye yerleştirdim. Ne red ettiler ne kabul. E posta ile haberde vermediler. Yapmam gereken başka bir şey mı var?
Merhabalar . Hesap hakkında sıkıntılarınız varsa konu linkini inceleyip iletişime geçebilirsiniz :
https://www.r10.net/ilan-panosu/15724...ismanligi.html