MBurakAkman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar normalde web üzerinden başvuru işleminin hemen ardından adsense panel'e geçiyor diye biliyorum bu sefer başvurduğumda bir onay sürecine girdi üyelik ve böyle bir sonuçla karşılaştım anormal bi durum varmıdır ?

@burakisci hocam sizin methodu uyguluyorum bugun 4 gün

Adsense durumu :




Gelen mail :

Merhabalar . Eğer isterseniz konu linkimi inceleyebilirsiniz hocam : https://www.r10.net/ilan-panosu/15724...ismanligi.html