Onur89TR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üst kısım görseli değil, başka bir seçenek olması lazım orada. Site logosu gibi. Onunla istediğin boyutta yükleyebilirsin. Ben de ilk kullandığımda karıştırmıştım.
Teşekürler hocam bende karıştırmışım.

İşiniz hayır olsun .