http://www.resmigazete.gov.tr/main.a...8/20100810.htm

gençler var böyle bişey. ödenmemesi gerektiğini düşünüyorum. ama hiç beyan etmeme veya beyan edip 0 kdv vs. yazmak kişiye kalmış. ikinci daha doğru geliyor bana.