çünkü gittim işe yaramaz gereksiz çok
Gittiğiniz yerler gereksizlerin olduğu yerlermiş demekki. Bende Mersinliyim, amcam her yaz ailesini alıp götürür tatil. Bir kere sorun yaşamadım.
Parayı bulup Mersine gelen kıroların takıldığı yerlere giderseniz gereksi çok olur.