Konu
Atari Oyunlarını Özleyenler, Bilgisayarda Oynayın :)
06-09-2016, 16:40:00
#4
Lone
Nedense o eski zevki vermiyor ya .
Ama gamepad bağlayıp yıllarca king of fighter oynadım .