googce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar hocam kimse yorum yazmamış ama güzel uygulamaymış. ücretsiz olsaydı keşke
Merhabalar Fiyat çok uçuk değil hocam . Sonuçta emek var sizde katkıda bulunmuş oluyorsunuz.