EBT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sağolun hocam ama @Burti; ile görüşmüştük pek bir şey çıkmadı o yüzden aramam devam ediyor yine yabancılara kaldık mecbur
O zaman en kolay şekilde whmcs'nin kendi forumu üzerinden yazdırabilirsiniz. Yabancı forum olarakta wj öneririm