Bende PM istiyorum ödeme aldığım zamanlarda yardımcı olmak isterim. Bir öğrenci olarak gerçekten bazen sistemden utanıyorum, o kadar yardıma muhtaç arkadaşlarımız var ki. İyi ki böyle bir konu açmışsınız genede yardımcı olacak arkadaşlar eminim çıkacaktır.