2004 Palio kullanıyorum 1.2 16v klimalı, yakıt ve yedek parça olarak çok uygun bir araç. Tabi model olarak biraz yaşlı denebilir ama piyasası olan kaybı az olan araçlardan. Motor çok büyük olmadığı için yer uçağı olamaz ama yinede her yere gider.
Eksikleri muhakkak vardır diğer araçlara nazaran ABS ve Çift hava yastığı en büyük eksiği benim aracın.