Bence para
kazanamamamızın en temel sebebi üşengeçlik. Altı çizi kelimenin doğru yazıldığından bile emin değilim, kontrol etmeye üşendim. Forumda bir arkadaşın aylık 25 000

ye yakın kazanç ekran görüntüleri var. Arkadaş nasıl kazanç elde ettiğini açıklamış, Türkçe sitelerden uzak durun demiş vs. bakalım birde onun dediği gibi çalışayım, zengin olursam buradan yazarım.
hocam üşengeçlik oluyor ama üşengeçlik yaptığı halde çok para döndürenlerde var