25 inde başladım 5 gün oldu daha hocam ,hepsinde yeşil dolarlar mevcut hocam telif yok hiçbirinde telif bildirisi de almadım özel bir bot satın aldım telif garantili , onunla çekiyorum bana ait olan 40 video var





yorumlar ve yardımlarınız için simdiden tesekkürler

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:43:31 -->-> Daha önceki mesaj 22:37:37 --

Panarogga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kazançlarınıza ürünler kısmından bakacaksınız
RuzgarSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tahmini kazanç kısmı önemli hocamda nedense hiç saymamış para attığınız videolar telifli videolar olsa gerek, asıl video sahibine gidiyodur paralar diye tahmin ediyorum.
ikinci mesajımda ekran görüntüleri attım anormal birsey yok değilmi hocam gelir durumunda,

ilk konu resmi adsense hesabım youtube ekli sanırım youtube içeriğine dair rapor sayfasıdır sanırım ilk resim , birde blogger ekli ama web site adsensem yok