25 inde başladım 5 gün oldu daha hocam ,hepsinde yeşil dolarlar mevcut hocam telif yok hiçbirinde telif bildirisi de almadım özel bir bot satın aldım telif garantili , onunla çekiyorum bana ait olan 40 video var
yorumlar ve yardımlarınız için simdiden tesekkürler
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:43:31 -->-> Daha önceki mesaj 22:37:37 --
kazançlarınıza ürünler kısmından bakacaksınız
tahmini kazanç kısmı önemli hocamda nedense hiç saymamış para

attığınız videolar telifli videolar olsa gerek, asıl video sahibine gidiyodur paralar diye tahmin ediyorum.
ikinci mesajımda ekran görüntüleri attım anormal birsey yok değilmi hocam gelir durumunda,
ilk konu resmi adsense hesabım youtube ekli sanırım youtube içeriğine dair rapor sayfasıdır sanırım ilk resim , birde blogger ekli ama web site adsensem yok