Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O sıkıntı bendede var fotoğrafta gördüğün gibi 18 jantta kaliper kapağı var geçen gün lastik patladı stepneyi taktım oda mini stepne 16" araç yürümedi tekrar söktüm çekici çağırdım. Senin inikse lastiği şişirip en yakın lastikçiye gidebilirsin çakmaklıktan çalışan pompalar var ben ondan aldım artık.

ofsetlerden kaçırıyo benim havayı ya on lastik gitmiş zaten satıcam aracı başka araç bakıcam hoşumada gitmedi o pompaların uzunlugu ne kadar yeter mi iyi şişiriyomu