Anladım abi aracın sol ön tekeri inik otoparkta yatıyo jantlar falan modifiyeli olduğu için kampanalarda ona göre ayarlı yedek lastik takılmıyo bakıcam bi çaresine biran önce elden çıkarmam gerek çok zarar yaptım çok.. Bilgilendirmen için çok teşekkür ederim
O sıkıntı bendede var fotoğrafta gördüğün gibi 18 jantta kaliper kapağı var geçen gün lastik patladı stepneyi taktım oda mini stepne 16" araç yürümedi tekrar söktüm çekici çağırdım.

Senin inikse lastiği şişirip en yakın lastikçiye gidebilirsin çakmaklıktan çalışan pompalar var ben ondan aldım artık.