2006 - 2010 arasında aktif olarak kullandığım bir siteydi. Fiyatları bazen piyasaya göre tuzlu olsa da o dönemler için çok iyi müşteri hizmetleri ve müşteri yönetim vizyonları vardı. Halen de öyle olduğunu sanıyorum. O kadar siparş verdim hiç mağdur etmedi beni. Siz sanalpazar ile karıştırıyor olabilirsiniz.