O kadar çok giderimiz masraflarımız var ki anlatamam zor çok zor...Tek gelirimiz malum ALLAH yardımcımız olsun. 2 aile bakıyoruz ben ekonominin durumunu beğenmiyorum tek beklentimiz okulların açılması başka umudumuz yok