Olmaz. Gerilim tutmasaydı olurdu ama akım için problem yok. Akım değeri yüksek olan bir cihaz için düşük çıkış akımı kullansaydınız muhtemelen yanardı, düşük akıma sahip cihaz için yüksek akım kullanmak problem yaratmaz. Cihaz ihtiyacı kadar olan akımı çeker.
Bilgi için teşekkürler. Benim adaptör bozulunca, başka bir adaptörü editledim. Onunla şarj ediyorum, ilk taktığımda adaptör normal denebilecek derecede ısınmıştı, şimdi yaklaşık 30dk oldu ama buz gibi acaba şarj full olduğu için mi ?