Olmaz. Gerilim tutmasaydı olurdu ama akım için problem yok. Akım değeri yüksek olan bir cihaz için düşük çıkış akımı kullansaydınız muhtemelen yanardı, düşük akıma sahip cihaz için yüksek akım kullanmak problem yaratmaz. Cihaz ihtiyacı kadar olan akımı çeker.