konu içindeki konudan konuya geçiş güzel oluş ama şöyle bir dezavantajı olabilir
biliyorunuz adsense konu içinde 3 adet reklama müsade ediyor bu konular alt alta sıralanınca konu içine gömülmüş adsense reklamlarından her konuda 1 er 2 şer tane olacak buda sıkıntıya sokabilir kullanıcıyı bu konuda aşağıya doğru açılan konu içi aşağıya açılldıkca yukarıdaki haber kapansa 10 numara olur diye düşünüyorum