Sokrates adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Resimden yerleşim tam anlaşılmıyor.
Ancak gördüğüm kadarı ile kullnıcıyı reklama boğmuşsun.
Kullanıcı siteye girer girmez reklama tıklamaz, içeriği görür, okur, çıkarken isterse tıklar, bu sebeple menü altı gibi üst tarafa konulan reklamlar çok fayda getirmez. Bunun yerine konunun bittiği yere koyabilirsin.
Ayrıca gösterim 4.388 demişsin, sayfa gösterimi mi, reklam gösterimi mi? Reklam gösterimi ise sayfa gösterimin 700 ler civarında olmalı. Bu sayfa gösteriminde 10 tıklama normal aslında
sayfa gösterimi hocam. yoksa tıklama oranı o kadar düşük olmazdı.

diğer konuya gelince, google'un kendisi demiş navbar altına reklam diye bakın mesela : https://support.google.com/adsense/a...pic=29880&rd=1 kullanıcıların tıklama ve izleme potansiyeli yüksek yerlere yönlendiriyor. ben de zaten google 'un bu örnek eyrleşimleri ve yandeks termal haritalardan yola çıkarak yaptım yerleşimi esasında ancak başarıya ulaşmadı ne yazık ki, mantık hatam var o aşikar