Dosyax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nasıl bir tavır sergilemem gerekiyor arkadaşlar ? Yarışma mülakat deneyimi olan arkadaslar varsa bilgi alabilirsem sevinirim.Yorum yapan herkese R10+ ☺
Son durum nedir hocam? Geri dönüş yaptılar mı