Örnek olarak bir kaç araç koyuyorum . Kriterleri biraz daha açabilirsen daha net sonuçalar elde edebiliriz.


Fabialar iyidir eskimeyen bir yüzü var . 1.2 olanlarıda var lpg ile az yaktığı söyleniyor .

https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...34796478/detay

İbiza favorimdir temiz dizelini bulamasanda benzinli full modelini bu fiyatlara bulursun .

https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...34859358/detay

Pejoda iyidir piyasası hızlıdır, bu fiyatlara boş model dizelide bulunur .

https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...34848569/detay

Aklıma gelenler bunlar, punto benzinlide bakılabilir .