Örnek olarak bir kaç araç koyuyorum . Kriterleri biraz daha açabilirsen daha net sonuçalar elde edebiliriz.
Fabialar iyidir eskimeyen bir yüzü var . 1.2 olanlarıda var lpg ile az yaktığı söyleniyor .
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...34796478/detay
İbiza favorimdir temiz dizelini bulamasanda benzinli full modelini bu fiyatlara bulursun .
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...34859358/detay
Pejoda iyidir piyasası hızlıdır, bu fiyatlara boş model dizelide bulunur .
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...34848569/detay
Aklıma gelenler bunlar, punto benzinlide bakılabilir .