bu hususta size en iyi sağlam bir emlakçı yardımcı olacaktır. veya çevreniz yakınınızda bu işi bilen anlayan birileri.
Benimde aslında bir sorum var. Kentsel dönüşüme giren iki bina var yaşı ve ömrünü tamamlamış. 4 kat 4 kat şeklinde.
Biz bu iki binayı yıkıp Otel yaptırma fikrimiz var. Yer merkezi popüler bir yer..
Acaba bu iş için binalardan izin almak gerekiyormu?
O beldeye bağlı hiç bir otel yok acaba bu bizim için pozitif bir ayrımcalık mı?
belediye bu konuda bize zorluk çıkarır mı? Arsa ticari arsa olarak mı güncellenecek?
bu hususlar ve konularda bilgisi olan arkadaşlar ulaşabilirlermi rica etsem.?