byjameson adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sizce digitalocean pahalı mı bana pahalı geldi. beni etiketleyerek cevabınızı belirteniz sevinirim
Siz maviuan hocama sormuşsunuz, bende cevap veriyim.
Ben digitalocean'ın 50$ öğrencilere verdiği promosyon kodunu kullanıyorum. Pahalı gelmiyor, çünkü ücret ödemiyorum