Merhabalar,

XML ile opencart sitemize bir çok ürün çektik, şimdi bu ürünleri n11'de de satmak istiyoruz. Lakin kafamıza takılan bir kaç soru var acaba yardımcı olabilecek birisi var mı?


Teşekkürler şimdiden.