tlgbtn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her şeyi geçtim; sırf tasarımları kötü olduğu için kullanmayacağım.

Sen git 15 Milyon lira değerleme al, arayüz tasarımlarını komşunun oğluna yaptır )

Büyük işlem hacimleri için çok pürüz çıkartacak bir sisteme benziyor.
Mart 2017'de Paypal yeniden döndüğünde ki senaryolar ne olacak bakalım.
paypal'ın o 2000'li yıllardan kalma tasarımını kullanırken iyiydi ama? arayüzü ben beğendim ama SSL'i sadece online işlemlerde aktifleştirmişler, bazı sayfalarda title yok ve açık kaynak chat yazılımı kullanıyorlar. bunlar kurumsallığı zedeler. ayrıca @TAFT; nickli arkadaşın konuya yazılan mesajlara cevap yetiştirmeye çalışması amatörce, düşünsene paypal r10'a üye olup şikayetleri cevaplıyor? lol