Birkaç sorum olacak eğer cevaplarsanız çok sevinirim.
1. Projede göreviniz nedir? Yazımlıcı mısınız?
2. Üniversitede hangi bölümü okudunuz?
3. Projede kaç yazılımcı çalışıyor?
Merhabalar,
Sorularınıza sırası ile aşağıda cevap verilmiştir.
1. Projenin destek birimindeyiz. Yani buradan destek ekibi cevap veriyor olacak. Ancak günün her saatinde her departmandan çalışanlar olduğundan her tip sorunuza cevap alabilirsiniz. Ayrıca diğer iletişim bilgilerimizden canlı destek de alabilirsiniz.
2. Sanırım bu kısmı 1. anlatımımdan sonra önemini kaybetti.
3. Projede şu anda 14 kişilik bir IT ekibi çalışmaktadır.
Teşekkürler.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:32:31 -->-> Daha önceki mesaj 17:29:11 --
Konu sahibi arkadaş neden kişilerin olumsuz eleştirilerine sürekli muhalefet oluyor? Adam eksik görmüş yazıyor, bu kişi gelmiş her olumsuz lafa muhalefet oluyor.
Konu sahibi papara'nın sahibi mi?
Konu sahibi ile Papara'nın herhangi bir bağlantısı yok. Anladığımız kadarı ile kişi sistemi ilk tanıyanlardan ve beğendiği için anlatmak istemiş. Kendisine ilgisinden dolayı teşekkür ederiz.
Bu arada elbette ki eleştirilerinizi yapmanız bizim için bırakın sorun değil demeyi aslında "gerekli" bir durumdur. Bu yüzden lütfen eleştirilerinize devam ediniz. Mutlaka her biri dikkatle not alınıyor.